AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, Ramazan Bayramı namazını Reşadiye Camii’nde kılarak, namaz sonrası vatandaşlarla bayramlaştı.
Eskişehir’de Ramazan Bayramı coşkusu, sabahın erken saatlerinde camileri dolduran binlerce vatandaşla birlikte yaşandı. Reşadiye Camii’nde eda edilen bayram namazının ardından AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, cami avlusunda hemşehrileriyle bir araya geldi. Vatandaşların bayramını tebrik eden Albayrak, samimi diyaloglar eşliğinde bayram sevincine ortak oldu.
"Bir arada olduğumuz ve kucaklaştığımız nice bayramlara"
Sosyal medya hesabı üzerinden de bayram mesajı yayımlayan Gürhan Albayrak, birlik ve beraberlik vurgusu yaptı. Paylaşımında, "Bir arada olduğumuz ve kucaklaştığımız nice bayramlara Reşadiye Camii'nde bayram namazı sonrası hemşehrilerimizle bayramlaştık. Bayramımız mübarek olsun" ifadelerini kullandı.
Albayrak, Reşadiye Camii’nde vatandaşlarla bayramlaştı
AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, Ramazan Bayramı namazını Reşadiye Camii’nde kılarak, namaz sonrası vatandaşlarla bayramlaştı.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir’de 200 milyonluk çevre hamlesi
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
Odunpazarı’nda el emeği ürünler satışa sunuldu





