Eskişehir'de 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı çerçevesinde yürüyüş düzenlendi. Valilik Meydanı'ndan başlayarak Ulus Anıtı'nda son bulan etkinliğe katılan liseli öğrenciler, Türk bayraklarıyla renkli görüntüler oluşturdu.
Eskişehir'de gerçekleştirilen Gençlik Haftası etkinlikleri çerçevesinde Valilik Meydanında anlamlı yürüyüş düzenlendi. İstiklal Marşı okunmasının ardından başlanan yürüyüşte şehirdeki tüm liselilerin katılımıyla etkinlik büyük bir coşkuyla devam etti. Türk bayraklarının gökyüzünde dalgalandığı, birlik ve beraberlik ruhunun hissedildiği anlamlı yürüyüşte, etkinliğe katılan lise öğrencilerinden Ceylin Asil, "Burada hep beraber Türk Cumhuriyeti için yürümemizin çok güzel bir hareket olduğunu düşünüyorum. Bence birlik ve beraberlikle yapılan aktivitelerin hepsi zaten çok kıymetli. Biz bu yürüyüşte yer aldığımız için çok mutlu ve gururluyuz" dedi.
Eskişehir'de 'Gençlik Haftası' coşkusu
Eskişehir'de 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı çerçevesinde yürüyüş düzenlendi. Valilik Meydanı'ndan başlayarak Ulus Anıtı'nda son bulan etkinliğe katılan liseli öğrenciler, Türk bayraklarıyla renkli görüntüler oluşturdu.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de 565 TOKİ Konutu kurasız Satışa Sunulacak
Bildirici’den Eskişehir halkına müjde!
Eskişehir-İstanbul arası 30 dakika kısalıyor
Eskişehirspor’dan Halil Ünal iddialarına süreli çağrı
İdari personele kariyer mağduriyeti
Ahşabın sanata dönüştüğü festival Odunpazarı’nda başlıyor




