Odunpazarı ilçesi Mustafa Kemal Atatürk Caddesi’de üç tekerlekli ve ardında kasası bulunan motosikleti geri dönüşüm malzemesi yükleyen şahıslar, trafiğin yoğun olduğu saatlerde yola çıktı. Şahıslardan biri motosikleti kullanırken diğeri ise kasada bulunan kartonların üzerine çıkıp yolculuk etti. Sürücüsünün sürekli manevra yapması sonucu sarsılan aracın kasasındaki kartonların üzerinde rahat bir şekilde cep telefonu ile uğraşan şahıs ‘pes’ dedirtti. Trafiği tehlikeye atan ve kask takmayan şahısların metrelerce akan trafikte ilerledikten sonra ara sokağa döndü. Şahısların tehlikeli yolculuk başka bir aracın içindeki kameraya anbean yansıdı.
Karton yüklü motosiklet trafiği tehlikeye soktu
Eskişehir'de hiçbir önlem almadan üç tekerlekli motosikletin kasasındaki yüklü kartonların üzerine çıkıp yolculuk yapan şahıs trafiği tehlikeye attı.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler




