Eskişehir'den Ankara'ya yürüyen Doruk Madencilik işçilerinin açlık grevi eylemi 8'inci gününde de devam ediyor.
Maaşlarını ve tazminatlarını alamadıkları gerekçesiyle 2 hafta önce Eskişehir'den Ankara'ya yürüme kararı alan Doruk Madencilik işçileri, Kurtuluş Parkı'ndaki açlık grevi eylemlerine 8 gündür devam ediyor. Eylem nedenlerinin arasında maaş alacaklarının yanı sıra yıllardır devam eden hak kayıplarının yer aldığını belirten işçiler, sorunlarının çözüme kavuşuncaya kadar eylemlerine devam edeceklerini ifade etti.
Doruk Madencilik işçileri açlık grevinin 8'inci gününde Enerji Bakanlığına yürümek istedi. Ücret ve tazminat alacaklarının ödenmesini isteyen işçiler yürüyüşe başlamalarının ardından polisin biber gazı ile müdahalesi ile karşılaştı.
Maden işçilerinin açlık grevi 8'inci gününde devam ediyor
Eskişehir'den Ankara'ya yürüyen Doruk Madencilik işçilerinin açlık grevi eylemi 8'inci gününde de devam ediyor.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Alpu’daki Atıl Tesisler İçin Çağrı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu




