SES Eskişehir Şubesi 11’inci Olağan Genel Kurulu’nu gerçekleştirdi. Yunus Emre Kültür ve Sanat Merkezi’nde (YKSM) gerçekleşen genel kurulda, 2 farklı liste aday çıkardı. Mevcut yönetimden iki kişinin bulunduğu liste seçimi kazandı. Sandıktan çıkan ilk sonuçlara göre; kazanan listenin eşbaşkan adayları Umut Özge YILMAZ ve Bülent YILDIRIM oldu. Mazbata alındıktan sonra yapılacak olan yönetim kurulu toplantısında eşbaşkanlar ve yönetim kurulu görev dağılımı belli olacak. Yönetim kurulunda ise şu isimler yer alıyor;
Umut Özge Yılmaz
Bülent Yıldırım
Engin Yıldız
Gönül Ateş
Berna Yıldız
Hülya Aslan
Bülent Ağırel
SES 11. genel kurulunu yaptı
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler




