Bakan Özhaseki, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda “Ülkemizi etkisi altına alan sıcak hava dalgasının etkisiyle, bugün Türkiye’de sıcaklık rekoru kırıldı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Meteoroloji Genel Müdürlüğümüz verilerine göre; en yüksek sıcaklık 49,5 C ile Eskişehir Sarıcakaya'da ölçüldü. Eski rekor 20 Temmuz 2021'de 49,1 C ile Şırnak Cizre'de ölçülmüştü” ifadelerini kullandı.
Vatandaşları emisyona karşı duyarlı olmaya çağıran Özhaseki, “Bu anlamda iklim değişikliğiyle mücadele için; Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın ortaya koydukları 2053 Net Sıfır Emisyon ve Yeşil Kalkınma hedeflerimiz doğrultusunda herkesi duyarlı olmaya davet ediyorum” ifadelerine yer verdi.
Sıcaklık rekoru Sarıcakaya'nın
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, “Bugün Türkiye’de sıcaklık rekoru kırıldı” dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de 565 TOKİ Konutu kurasız Satışa Sunulacak
Bildirici’den Eskişehir halkına müjde!
Eskişehir-İstanbul arası 30 dakika kısalıyor
Eskişehirspor’dan Halil Ünal iddialarına süreli çağrı
İdari personele kariyer mağduriyeti
Ahşabın sanata dönüştüğü festival Odunpazarı’nda başlıyor




