Odunpazarı ilçesinde bulunan Atatürk Lisesi tramvay durağı yakınlarında akşam saatlerinde meydana gelen olayda, seyir halindeki bir tramvayın üst kısmında yangın çıktı. Çıkış nedeni henüz belirlenemeyen yangında, vatandaşlar büyük panik yaşadı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucunda söndürülen yangında, tramvay maddi hasar gördü. Yangının söndürülmesinin ardından aksayan tramvay seferleri normale döndü.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi ve ESTRAM sosyal medya hesaplarından olayla ilgili yapılan açıklamada, “Atatürk Lisesi tramvay durağı öncesi meydana gelen araç arızası nedeniyle Otogar-SSK, OGÜ-SSK, Otogar-OGÜ, Şehir Hastanesi-Kumlubel, 75. Yıl-OGÜ hatlarında işlem yapılamamaktadır” ifadeleri yer aldı.
Yangının söndürülmesiyle tekrardan yapılan açıklama ile seferlerin tekrar başladığı belirtildi.
Tramvayda çıkan yangın paniğe neden oldu
Eskişehir’de arıza sonucunda üst kısmından alev alan tramvay, büyük paniğe neden oldu.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır




