Çalışma Bakanı iktidarın kamu emekçilerinin 2024-2025 tis taleplerine ilişkin ilk teklifini açıkladı. Buna göre: 2024 yılı ilk altı ayı için %14, ikinci altı ay için %9 2025 yılı ilk altı ayı %6, ikinci altı ay için %5 olmuştur. Dağ fare bile doğurmamıştır! Bu teklif sefalet katlanarak devam etsin anlamına gelmektedir. Kabul etmiyoruz. Tüm emekçileri KESK'in 16 Ağustos'ta gerçekleştireceği eyleme destek vermeye davet ediyoruz."
16 Ağustos eylemine çağrı
Eskişehir Eğitim Sen Şube Başkanı Faik Alkan, Toplu Sözleşme görüşmeleri ile ilgili şu açıklamayı yaptı;
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir’de 200 milyonluk çevre hamlesi
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
Odunpazarı’nda el emeği ürünler satışa sunuldu




