Muratdere köyü çevre derneği, Bozüyük arama kurtarma derneği ve Bozüyük Kent Konseyinin düzenlediğini ormanlik alanda bol oksijenli doğa yürüyüşüne Eskişehir Çevre Derneği 40 kişilik çevre derneği üye ve çevre gönüllüleri ile doğa yürüyüşüne katıldı. Yürüyüşün ardından Bozüyük Kent müzesini ziyaret ederek incelemelerde bulunuldu. Akşam saatlerinde ise Eskişehir Çevre Derneği bu tür etkinliklerin devam edeceği Sadık Yurtman tarafından üyelere duyuruldu.
Çevrecilerden bol oksijenli doğa yürüyüşü
Trend Haberler
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler





