Olay Tepebaşı ilçesi Ömerağa Mahallesi Gazi Yakup Satar Caddesi üzerinde meydana geldi. Dün akşam saatlerinde duyarsız bir sürücü trafikte seyir halindeyken bagajı açık bir şekilde eşya taşıdı. Trafikteki diğer sürücüler tedbir alınmadan taşınan eşyanın bagajdan düşme ihtimaline karşın tedirgin olurken, şans eseri bir kaza yaşanmadı. Kilometrelerce bu şekilde seyreden araç görenlerin tepkisini çekerken, o anlar bir vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.
Duyarsız sürücü trafiği tehlikeye attı
Eskişehir'de trafikte seyir halindeyken bagajı açık şekilde eşya taşıyan araç bir vatandaşın cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır




