Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e yönelik nezaket ziyaretleri devam ediyor. Bu kapsamda Başkan Büyükerşen, Antalya Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal’ı makamında ağırladı.

Nazik misafirperverliği için Büyükerşen’e teşekkür eden Uysal, “Yılmaz Hocamız Türkiye’de belediyeciliğin duayenidir. Onun tecrübelerinden, bilgi ve birikimlerinden her zaman faydalandık. Eskişehir’e baktığınızda o büyük vizyonun bozkırın ortasında nasıl güzel bir şehir ortaya çıkardığını görüyorsunuz.” dedi.

Başkan Büyükerşen de, Antalya’da örnek projelere ve çalışmalara imza atan Ümit Uysal’ın fark yaratan bir başkan olduğunu belirterek nazik ziyaret dolayısıyla teşekkür etti.

Başkan Ünlüce'den Esnaf Odaları Birliği Yönetimine Hayırlı Olsun Ziyareti
Başkan Ünlüce'den Esnaf Odaları Birliği Yönetimine Hayırlı Olsun Ziyareti
İçeriği Görüntüle

Karşılıklı görüş alışverişinin yapıldığı ziyaret çektirilen fotoğraf ile tamamlandı.