60 yıllık cami ve minaresi böyle yıkıldı
Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesinde “çürük” raporu nedeniyle uzun zamandır kullanılamayan 60 yıllık cami ve minaresi ile 4 katlı bir bina, belediye ekipleri tarafından yıkıldı. Beytüşşebap’ta, “çürük” raporu nedeniyle uzun yıllardır kullanılmayan 60 yıllık Ulu Cami ve minaresi ile aynı bölgedeki 4 katlı bir bina için yıkım kararı çıkarıldı. Karar üzerine belediye ekipleri iş makineleriyle gelerek, cami ve minaresi ile 4 katlı binanın yıkımını gerçekleştirdi. 50 metrelik minarenin yıkımı halat bağlanıp, iş makinasıyla çekilerek yapılırken, yıkım anı vatandaşların cep telefonu kameralarına yansıdı. (İHA)
Yorumlar
Trend Haberler
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Alpu’daki Atıl Tesisler İçin Çağrı
Öğretmeni Bülent Şener vefat etti