Euroleague derbisi Fenerbahçe’nin !
FIBA Kadınlar Euroleague çeyrek final serisi 3. maçında Fenerbahçe sahasında Galatasaray Odeabank’ı 63-52 mağlup ederek adını Final Four’a yazdırdı. FIBA Kadınlar Euroleague çeyrek final serisi 3. maçında Fenerbahçe, sahasında Galatasaray Odeabank’ı konuk etti. Ülker Sports Arena Metro Enerji Salonu’ndaki mücadele hızlı başlayan sarı-lacivertliler, ilk periyodu 20-13 önde tamamladı. İkinci periyotta da oyunun kontrolünü elinde tutan Fenerbahçe soyunma odasına 39-27 üstün girdi. Üçüncü periyotta iyice farkı açan sarı-lacivertliler, bu bölümü 52-37 farklı skorla tamamlarken, 4. periyotta da rakibine şans tanımadı ve salondan 63-52 galip ayrıldı. Bu sonuçla seride durumu 2-1’e getiren Fenerbahçe Final Four’a yükselen ekip oldu.(İHA)
Yorumlar
Trend Haberler
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Alpu’daki Atıl Tesisler İçin Çağrı
Öğretmeni Bülent Şener vefat etti