Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde maden ocağındaki taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi, itfaiye ekiplerince kurtarıldı.
Olay, Sivrihisar ilçesi kırsal Böğürtlen Mahallesi'ndeki bir maden ocağında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, maden ocağında çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52) silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü. Olay yerine ihbar üzerine jandarma, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü Ambulans Servisi Başhekimliği ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerince kuyudan bilinçleri açık bir şekilde çıkarılan 2 işçi, yapılan ilk müdahalenin ardından Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. İşçilerin durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Maden işçileri taş kırma kuyusuna düştü
Yorumlar
Trend Haberler
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Alpu’daki Atıl Tesisler İçin Çağrı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu





