Başkan Ayşe Ünlüce, Muharrem ayı dolayısıyla Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katıldı. Programa Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı Ufuk Uysal, yönetim kurulu üyeleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Vatandaşlara yemek servisi de yapan Ünlüce, tutulan oruçların ve edilen duaların kabul olmasını diledi. Muharrem ayının birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirten Ünlüce, vatandaşlarla aynı lokmayı paylaşmaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Başkan Ünlüce, “Muharrem ayı dolayısıyla Cemevimizde kurduğumuz iftar sofrasında canlarımızla aynı lokmayı paylaştık. Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güçlendiği bu anlamlı akşamda, paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha hissettik” dedi.
Muharrem ayının barış ve huzura vesile olmasını dileyen Ünlüce, “Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyor; tutulan oruçların, yapılan ibadetlerin Hak katında kabul olmasını temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.




