Azerbaycan Ordusu işgalci Ermenileri böyle vurdu
Azerbaycan ordusu, cephe hattında Ermenistan’ın karargah olarak kullandığı bazı mevzileri imha etti.Azerbaycan Savunma Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, Ermenistan ordusunun ateşkes ihlaline, Azerbaycan ordusunun ateşle karşılık verdiği; işgal altındaki Hocavend’de karargah olarak kullanılan bazı mevzilerin vurularak imha edildiği kaydedildi.Dün akşam saatlerindeki operasyonun görüntüleri de paylaşılırken, cephe hattında kontrolün tam olarak Azerbaycan’da olduğu ifade edildi.(İHA)
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir’de 200 milyonluk çevre hamlesi
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
Odunpazarı’nda el emeği ürünler satışa sunuldu