En İyi Belediye Başkanı Büyükerşen’e Verildi
Türkiye Gençlik Ödülleri oylamasında, altı milyondan fazla oy kullanılarak, gençlerin , ‘Türkiye’nin En İyi Belediye Başkanı’ seçtiği Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e ödülü, MCD Gençlik Kulübü Başkanı Maksut Coşkun Dokunulmaz tarafından verildi.
Ödülü gençlere değer veren ve onlar tarafından çok sevilen Büyükerşen’e vermekten ayrı bir mutluluk duyduğunu belirten Dokunulmaz, “ Kendisi gerçekten gençlerin hayran olduğu bir insan, görüşmemizde kendisinden büyük destek aldık. Birlikte gençlere ve engellilere yönelik etkinlikler yapmayı düşünüyoruz” dedi.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Alpu’daki Atıl Tesisler İçin Çağrı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu