Tepebaşı ilçesi Bağlar mahallesi Yılmaz Büyükerşen Bulvarı üzerinde bulunan otobüs durağına bazı vatandaşların, şahsî araçlarını park ettiği görüldü. Durağa yanaşamayan otobüs şoförü ise yolun ortasında yolcu indirip bindirmek zorunda kaldı. Çok işlek olan ve tehlikenin had safhada olduğu bilinen caddede vatandaşlar, otobüse yolun ortasına gelerek binebildi. Bu durum karşısında rahatsız olan vatandaşlar tepki gösterdi.
Araçlar otobüs durağını işgal etti
Eskişehir’de otobüslerin yolcu alırken ve indirirken durması yapılan durakların başka araçlar tarafından işgal edilmesi vatandaşların tepkisine sebep oldu.
Trend Haberler
Eskişehir’de 565 TOKİ Konutu kurasız Satışa Sunulacak
Bildirici’den Eskişehir halkına müjde!
Eskişehirspor’dan Halil Ünal iddialarına süreli çağrı
Eskişehir-İstanbul arası 30 dakika kısalıyor
İdari personele kariyer mağduriyeti
Ahşabın sanata dönüştüğü festival Odunpazarı’nda başlıyor





