Bir telaş, dükkanlara 'tüketmek' için giriyorlar insanlar; sevgilerini , saygılarını tükettikleri gibi. Annelerin ne kadar değerli olduğu anlatılır.O kutsal insanı, zora düştüğünde görmemezlikten gelenler, 'offff' demekten çekinmeyenlerin sayısı giderek artıyor. Düştüğünde yüzünü okşayıp, elini öpüp; 'Anneciğim' diyemezler. Ama, 'gün' gelince,bir telaşa kapılırlar, hediye almak için. Ziyaret gelirler; sanki 'evlatlık' ya da 'insanlık' görevini yerine getiriyorlarmış gibi... Böylelerini görmüşsünüzdür, yaşamışsınızdır. Anneler gününde yine böyleleri görecek ve yaşayacaksınız... Elleri kolları çiçekler veya hediyelerle gelirler. Bunların gözlerinin içine bakın, 'insan' olmadığını anlarsınız.-ŞABAN BAĞCI
BAŞTAN AŞAĞI İKİ YÜZLÜLÜK
Şaban Bağcı
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler