Benzin istasyonuna 200 metre kala yandı
Tekirdağ’da seyir halindeki saman yüklü traktörün römorku bir anda alev aldı. Benzin istasyonunun 200 metre ilerisinde meydana gelen yangında adeta facianın eşiğinden dönüldü.Olay, Kapaklı ilçesi Pınarca Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, römorkunda 170 balya saman yüklü Anıl Arabacı (22) yönetimindeki 59 EM 248 plakalı traktör, Pınarca Mahallesi istikametine doğru giderken römorkta bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangını fark eden sürücü, traktörü benzin istasyonunun 200 metre ilerisindeki boş bir araziye çekti. Durumu fark eden benzin istasyonu çalışanları da olayı itfaiye ekiplerine haber verdi. Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin müdahalesi ile yangın çevreye sıçramadan kontrol altına alındı. Sürücünün kendisini son anda kurtardığı yangında 170 balya saman dakikalar içinde kül oldu. Şans eseri ölen veya yaralananın olmadığı yangınla ilgili jandarma ekiplerinin başlattığı inceleme sürüyor.(İHA)
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır