HOŞ GELDİN BEBEK ZİYARETLERİ
Tepebaşı Belediyesi yaşamın her basamağını halkla paylaşarak mutluluğa ortak oluyor.
“Hoş Geldin Bebek” ziyaretleri ile yaşama ilk merhabanın sevincini tadan ailelerle birlikte bu güzel anları paylaşmak ve ilk merhabaya ‘hoş geldin’ diyebilmek adına Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, aileleri ziyaret etmeye devam ediyor.
Bu ziyaretler kapsamında Şirintepe Mahallesi’nde ikâmet eden Savluk ailesi (Sıraç Bebek) ve Yeni Bağlar Mahallesinde ikâmet eden Çoban ailesi (Kuzey Bebek) ve Eryılmaz ailesinin (Eylül Bebek) bebeklerini ziyaret eden Başkan Ataç, “Dünyaya gelen üç bebeğimizi ziyaret ettik. Allah bağışlasın, üç bebeğimiz de sağlıklı. İnşallah bütün ömürleri de sağlıklı olur. Allah şanslarını açık eylesin. Ülkemize hayırlı çocuklar olsunlar” dedi.
Aileler ziyaretten dolayı duydukları mutluluğu dile getirerek ziyaret sebebi ile Başkan Ataç’a teşekkür ettile
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir’de 200 milyonluk çevre hamlesi
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
Odunpazarı’nda el emeği ürünler satışa sunuldu