ESO seçimlerinde Celalettin Kesikbaş'ın kazanmasının ardından, başkanlık için yarışan diğer isim Nadir Küpeli, Kesikbaş ile birlikte açıklama yaptı. Nadir Küpeli'nin seçim sonrası ilk konuşması şöyle oldu: "Bu sonuç birlikte çalışmamızı mecbur kılıyor, bunun farkındayım, Eskişehir’in kazanması hepimizin sloganı olduğuna göre bundan sonraki tabloyu hep birlikte değerlendirip doğru kararlar vereceğiz, birlikte hareket edeceğiz. Hepimiz Eskişehir için çalışıyoruz bu kenti seviyoruz. Tabloyu gördük zorlu bir tablo, seçim daha kesinleşmedi ancak şunu çok net söylüyorum siyasetçi kazandı, inşallah Eskişehir de kazanır."
Küpeli: Siyasetçi kazandı
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir’de 200 milyonluk çevre hamlesi
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
Odunpazarı’nda el emeği ürünler satışa sunuldu