Eskişehir'de uyuşturucu madde kullandığı iddia edilen bir kişinin ibretlik hali kameralara yansıdı.
Eskişehir'de uyuşturucu kullandığı iddia edilen genç, Hamamyolu parkındaki banklarda oturduğu esnada bayılarak hareketsiz bir biçimde yatmaya başladı. Gencin bayıldığını gören vatandaşlar 112 Acil Servis ekiplerine haber verildi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, yapılan ilk müdahalenin ardından genci sedyeye yardımıyla Eskişehir Devlet Hastanesi'ne götürdü. Yaşanan bu anları amatör kameralara yansırken, üzerinden bir kimlik belgesi çıkmadığı belirtilen gencin ne tür bir uyuşturucu madde kullandığı ise aaraştırılıyor.
Uyuşturucu madde kullanan genç parkın ortasında bayıldı
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir’de 200 milyonluk çevre hamlesi
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
Odunpazarı’nda el emeği ürünler satışa sunuldu