Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Eskişehir’de anlamlı bir tören düzenlendi. Etkinlik kapsamında Vilayet Meydanı’nda toplanan kurum çalışanları ve yöneticiler, Atatürk Anıtı’na çelenk bıraktı. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla devam etti.
Programda konuşan Eskişehir Tapu Kadastro Bölge Müdürü Vekili Ahmet Fedai, kurumun köklü geçmişine ve önemli görevine dikkat çekerek, "Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü olarak, 178 yıldır vatandaşlarımıza güvenli ve hızlı hizmet sunmanın gururunu yaşıyoruz. Bu anlamlı günde, geçmişten bugüne emeği geçen tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyor, ebediyete intikal edenleri rahmetle anıyoruz" dedi.
Tören, kurumun tarihine ve misyonuna vurgu yapılan konuşmalarla sona erdi.
Tapu Kadastro tam 178 yaşında
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün 178'nci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Eskişehir’de anlamlı bir tören düzenlendi.
Yorumlar
Trend Haberler
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler





