KADINLARA SAĞLIKLI BESLENME EĞİTİMİ
Tepebaşı Belediyesi Tarımsal Destek Danışma Birimi tarafından, Yukarısöğütönü Mahallesinde “Sağlıklı Beslenme” eğitimi verildi.
Düzenlenen eğitim programına katılan kadınlar, Prof. Dr. Gülcan Kınacı’dan sağlıklı beslenmenin unsurlarını öğrendiler. Tüketilen gıdaların besin değerleri, hazır gıdalar yerine evde yapılan gıdaların tüketilmesi gerektiği gibi konular hakkında bilgiler veren Kınacı, “Yemeklerimizi ne kadar çok renklendiriyorsak, yemeğin bize karşı besleyiciliği o kadar yüksektir. Örneğin, magnezyum kendimizi daha mutlu hissetmemizi sağlar. Ispanak yedikten sonra kendimizi bundan dolayı iyi hissederiz” şeklinde konuştu.
Eğitime katılan kadınlar, Tepebaşı Belediyesi yetkililerine teşekkür ederek, bu toplantıların devam etmesini istediler.
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler