Kuyt attı, GS TV spikerleri çıldırdı!
Dev derbide Kuyt’un 81. dakikada attı gole GS TV spikerleri böyle öfkelendi. Kuyt’un golü attığı esnada spiker "Ya kapatın önünü ya!. Olmaz böyle bir şey" diyerek futbolculara tepki gösterdi.Fenerbahçe, ligin 23. haftasında sahasında karşılaştığı Galatasaray’ı, Kuyt’ın tek golüyle 1-0 mağlup ederek puanını 50’ye yükseltti. Rakibini 16 yıldır Kadıköy’de mağlup edemeyen sarı-kırmızılı futbolcular da, bu geleneği sürdürmüş oldu.GS TV SPİKERLERİ ÖFKELENDİDeev derbide Kuyt’un 81. dakikada attı gole GS TV spikerleri öfkelendi. Kuyt’un golü attığı esnada spiker "Ya kapatın önünü ya! Olmaz böyle bir şey" diyerek futbolculara tepki gösterdi. Kuy’un attığı gol sonrasında spikerlerin oldukça üzlüdüğü görüldü.(İHA)
Yorumlar
Trend Haberler
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Alpu’daki Atıl Tesisler İçin Çağrı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu