Mehter Marşı ile başladı, Ölürüm Türkiyem ile bitti
Şırnak’ta 14 Mart’ta Mehter Marşı’yla başlayan operasyon, “Ölürüm Türkiyem” şarkısı ile sona erdi.Şırnak kent merkezinde PKK’lıların etkisiz hale getirilmesi, patlayıcılarla tuzaklanan çukurların kapatılması, barikatların kaldırılması, halkın can ve mal güvenliğinin sağlanması için 14 Mart’ta sokağa çıkma yasağı ilan edilmesiyle birlikte, asker ve polisin katılımıyla “Şehit Jandarma Üsteğmen Mehmet Çiftçi Operasyonu” başlatılmıştı. “Mehter Marşı” çalınması ile başlayan operasyon, dün Bahçelievler Mahallesi’nde dar bir alana sıkıştırılan teröristlerin etkisiz hale getirilmesiyle sona erdi. Güvenlik güçleri, operasyonun sona ermesini havaya ateş açarak kutladı. Yüksek binaların Türk bayrakları ile donatıldığı kentte, Mustafa Yıldızdoğan’ın “Ölürüm Türkiyem” şarkısı yankılandı. (İHA)
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir’e dev spor yatırımı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler