Tepebaşı Belediyesi Sevgilileri Unutmadı
Tepebaşı Belediyesi 14 Şubat Sevgililer gününde çalışan personelini unutmadı. Belediye Hizmet Binasında Başkan Ataç tarafından yapılan kura çekim sonucunda belirlenen Belediye personeli 26 çift Trakya restoranda bir akşam yemeği yiyerek unutulmayacak bir gece yaşayacak.
14 Şubat Günü Sevgililer günü dolayısıyla yapılan kura çekimde bir açıklama yapan Başkan Ataç” Birkaç yıldır sevgililer gününde, belediyemizdeki evli olan çiftlerin beraber yemek yeme konusunda, arkadaşlarımız kura düzenliyorlar. Kura neticesinde çıkan 26 çifti bir restoranda ağırlıyoruz. Arkadaşlarıyla birlikte eşleriyle yemek yiyorlar.
İnsanların önemsenmesi, kendilerinin anılması güzel bir durum. Ben, çiftlerimize ömürleri boyunca sağlıklı, çocuklarıyla beraber iyi ilişkiler diliyorum. Hayırlı olsun diliyorum.” dedi
Yorumlar
Trend Haberler
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler