Eşi Eskişehir'e tayini çıkan bir okuyucumuz kira fiyatları ve karşılaştıkları kiralama şartlarına tepki gösterdi. İşte okuyucumuzun mesajı; "Merhaba sayın yönetici sayın admin ben size Isparta'dan yazıyorum.Eşim Eskişehir'e yeni atandı. Fakat 1 haftadır ev bulamıyorlar. Servis güzergahında olan evler çok eski ayrıca insanlar yardımcı olmuyorlarmış ev sahipleri hemen 2 ev kirası depozito ve kefil istiyorlarmış. Af edersiniz ama nasıl bi yer orası ben ilk defa duydum böyle şartları. Nedir yani alt tarafı ev kiralayacağız ve başka şehirden geliyoruz. Sizin şehrinize gelen insanlara misafirperverliğiniz bu kadar mı yani. Yazık gerçekten. Belirli bi kaç mahalleden ev tutmak zorundayız ve gerçekten zor durumdayız, biraz insaf biraz da vicdana davet ediyorum ordaki ev sahiplerini.Şu mübarek günde ayıptır yani günahtır.
Trend Haberler
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Eskişehir’de bal için Avrupa buluşması
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır
YKS Eskişehir'de bilinen sahneler
Sakarya Meydan Muharebesi'nin yaşandığı tepeye Türk bayrağı çizdiler