Deprem anı güvenlik kamerasında
Bursa’da meydana gelen 4,6 büyüklüğündeki deprem güvenlik kameralarına böyle yansıdı.Bursa’nın Gürsu ilçesinde 4,6 büyüklüğündeki meydana gelen deprem yürekleri ağza getirdi. Merkez üssü Gürsu’nun Kazıklı Mahallesi olan deprem sonrası vatandaşlar uzun süre evlerine giremedi. Yaşanan sarsıntı sonrası olay yerine giden Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, vatandaşlara geçmiş olsun dileğinde bulundu. Işık, Kazıklı ve diğer köylerde can ve mal kaybı yaşanmadığını belirtti.Kazıklı Mahalle Muhtarı Salih Dinçer ise “Depremin sabahın erken saatlerinde olması vatandaşı uykuda yakaladı. Ancak bir saat içerisinde hayat normale döndü. Dolu felaketinden sonra depremle beraber ikinci felaketi yaşamış oldu” diye konuştu.DEPREM ANI KAMERADAMahalledeki bir marketin güvenlik kamerası, yaşanan korku dolu anları kaydetti. Sabah erken saatte marketi açan esnaf, depremin yaşanmasıyla birlikte alışverişe gelen müşteriyle birlikte kendini dışarı zor atıyor.(İHA)
Yorumlar
Trend Haberler
Eskişehir'de ücretsiz otopark sayısı dörde yükseldi
Sarıcakaya’daki iddialar için inceleme çağrısı
Dünya Bankası güvencesiyle Odunpazarı’na dev çevreci yatırım
Altyapılarda devrim niteliğinde adım; Spor psikolojisi dönemi başladı
Eskişehir'de bir çocuk, bir kişiyi pompalı tüfekle vurdu
Eskişehir, Türkiye'nin havacılık başkentlerinden biri olmaya adaydır